klar for å dele ut pris!

Tidligere idag var jeg innom Mildh press for å skaffe klær til kvelden. Jeg endte opp med både bukse og topp fra samsøe samsøe, buksa finner dere her, overdelen fant jeg ikke online men den skal være i butikk! Dajana har vært på besøk for å sminke meg, og sammen klarte vi å fikse håret mitt også. Ikke verst med tanke på at ingen av oss er særlig gode på akkurat den biten, hehe. Jeg gleder meg til å dele ut pris i kveld! Ikke nervøs enda, iallfall. Nå skal jeg møte opp en venn for middag på JOR, et spisested jeg liker godt. Etterpå blir det noen drinker, prisutdeling, en snarvisitt innom etterfesten og SÅ.. Tidlig hjem for min del! Jeg ser ikke for meg en all-nighter, akkurat. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg