jeg er ikke syk, bare uten sminke

 

annonselenke



Genser fra zara / treningstights fra Röhnisch på nelly / sko fra nike

Sånn her sitter jeg altså, dag ut og dag inn.. Som regel i komfortable klær slik som dette. Jeg fikk et par nye nikes hos samboeren min Ariel, tusen takk skal du ha! Jeg elsker dem. Om ikke noen hadde stjålet (eller at jeg hadde mistet) alle nike skoene mine ville jeg sikkert hatt 15 par nå, haha. De er så fine, og verdens mest komfortable sneakers.. 🙂 Jeg har alltid 36 i disse skoene, vanligvis bruker jeg 25 men jeg synes nike sitter best om du går opp en størrelse. Det er ganske smale sko, så for å få plass til tærne uten at det gjør vondt kan det være lurt å gå opp en størrelse. 

 Og, noe dere kanskje aldri hadde trodd.. På kontoret er jeg nesten alltid sminkefri. Først og fremst fordi jeg ikke gidder, nummer to fordi.. hva er poenget? Jo eldre jeg blir, jo mer gir jeg faen haha.. Nå er det mer gøy å sminke meg når jeg skal noe spesielt. Jeg hadde sverget jeg aldri skulle bli slik. Sånn her ser jeg ut nå for tiden, haha. Mørke ringer under øynene og fregner. Jeg er ikke syk, bare uten sminke (sett bort fra vippeextensions). 

 

Jeg kom akkurat inn døren hjemme og nå skal Dajana sminke meg! Viser dere looken senere 🙂  

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg