Hvorfor tenkte jeg ikke på det før?

Er det virkelig fredag idag eller er jeg ute og sykler? Herregud denne uken har gått fort! Det skal iallfall bli veldig godt med helg, pappa er i byen og jeg skal sitte barnevakt for kusinen min imorgen. Familietid setter jeg ekstra stor pris på, jo eldre jeg blir. Og jeg skal DELE UT PRIS IKVELD under osloprisen! Jeg blir så sint på meg selv for at jeg først idag tenker over at jeg faktisk skal stå på en scene og dele ut en veldig seriøs pris, hva skal man si? Hva skal man gjøre? Hva skal man ha på seg? Det ordner seg vel, jeg skal innom et pressebyrå om litt for å velge ut klær og Dajana kommer hjem til meg for å legge sminke etterhvert.. Så får ordene bare komme når jeg først står på scenen. Det handler jo ikke om meg uansett, det handler jo om prisen. 

Jeg sitter på kontoret, og skal snart hente meg en kopp med kaffe og begynne med dagens jobb. Hver fredag er det taco på jobb, snakker vi verdens beste kontor og verdens tidligste taco? Jeg gleder meg! 

Noe annet positivt er at bloggerne snaaaaart begynner på tv2 livsstil. Og dette er første gang jeg er fornøyd med bildet de velger ut av meg, haha:) Jeg skal holde dere oppdatert!

Bilde: tv2 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg