grip dagen som er den beste i 2016

// annonselenker

I dag var lett den kuleste dagen i 2016 så langt, kanskje det blir den kuleste i hele år? Og klokka er ikke engang 15! Vanligvis har jeg ikke gjort annet før klokken 15 enn å svare på noen mailer og sminke meg, ca. Nå har jeg fått åpenbaringer og blitt et bedre menneske, på en måte. Da jeg våknet i morges følte jeg at jeg skulle på leirskole i 7. klasse, at jeg skulle få mitt første kyss, at jeg skulle leke favorittleken min i gymtimen.. Barnslige forventninger. Jeg vet ikke hvordan jeg skal beskrive følelsen. Og det irriterende med det, som med alt annet, er at jeg ikke kan fortelle dere enda. Men allerede i overimorgen, mandag morgen.. DA får dere vite det. Og det er så stort. Jeg er så stolt. For å si det sånn, i dag gråt jeg på jobb. Ikke fordi det var fælt, ikke fordi jeg ble glad, men fordi jeg ble.. berørt. Jeg blir aldri berørt. 

Jeg sier bare, grip dagen. Og det betyr to ting. 



(annonselenker) Genser her / jakke her (den er på salg) / bukse bik bok / sko her / veske celine / solbriller d&g. 

 

I dag er det spellemannsprisen, folk har sagt “lykke til” som om jeg liksom skal vinne noe, haha. Jeg tror heller de mener “lykke til” som i “lykke til med å drikke i 6 timer og enda være oppegående, for å SÅ dra på etterfest”. Men jeg sa jo til dere, dette er min siste og eneste crazy helg. Så er det tilbake til å være kjedelig å ha sosial angst, ikke tørre å gå ut og hele den pakken.. Akkurat nå blir jeg sminket av Dajana samtidig som jeg blogger. Looken min får dere senere 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg