du vet det er seriøst når..

Dere er bare for gode. Ikke nok med at dere gir meg støttende tilbakemeldinger, dere tar dere tid til å sende meg laaaange mailer for å gjøre meg glad på ulike måter. Ja, det gjør meg så himla glad og varm i hjertet. En av dere tenkte at litt shopping kunne muntre meg opp.. Og det gjør det jo, iallfall en liten stund. Hun tipset om en instagram-konto som jeg så klart ikke husker navnet på nå, hvor de solgte litt forskjellig dill og dall. Så, det gjorde jeg for noen dager siden, og her om dagen dukket denne søte kaffekoppen (?) opp i postkassen!

Jeg synes eeeeegentlig den er litt klein. I swear on my chanel, liksom. Men da er det faen seriøst, haha. 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg