ukens videoblogg – videoblogg med kjæresten min

Jeg er forelsket i Joakim. På en eller annen merkelig måte. Ikke sånn at jeg får sommerfugler i magen eller blir sjalu, men jeg bare liker han så utrolig godt som det fantastiske mennesket han er. Vi har et fantastisk vennskap, og jeg unner virkelig alle gode mennesker å ha noen man binder seg til på samme måte som vi. Så, selv om det er mye rykter om at vi er i et forhold kan jeg avkrefte det, Joakim er homofil og jeg.. Ja, jeg blir avvist, haha. Jeg er så glad i deg Joakim! Og til dere, jeg håper videobloggene våre kan gi dere gleder på en ellers grå onsdag. 

Del 2 av videoen kommer neste Onsdag på bloggen, men de legges ut på youtube kvelden før. Så, klikk her og følg oss på youtube! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg