å finne inspirasjonen

Hjelp for et vær vi har i Oslo om dagen.. Jeg synes det lukter så stygt når snøen smelter, og det er glatt over alt. Så det har ikke vært enkelt å gå ut med hunden idag! For min del altså, han elsker jo uansett hvolket vær og ruller seg rundt i snø, bæsj og gud vet hva. I dag ville jeg egentlig bare være inne hele dagen, men jeg har jobbet hardt og bra, så det er jeg glad for. Jeg skal jobbe videre utover kvelden med boken, og så kanskje jeg tar meg en tur på trening.

Det er litt vanskelig å finne inspirasjon og konsentrere seg hjemme (noen ganger blir jeg gal av å jobbe fra min egen stue) men i neste uke skal jeg begynne å sitte på kontor! Det blir så deilig, da blir det nok lettere å holde fokuset! 🙂 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg