Dette heter jeg på snapchat!

Dere har spurt, mast og ønsket dere dette så lenge.. Og nå skal dere endelig få! Jeg er enda litt ny på snapchat og er ikke så flink til å legge ut masse mystories, men det kommer vel etterhvert. Jeg er veldig obs på at dette ikke skal bli et ekstra stress i livet mitt, men noe jeg skal gjøre på gøy. Ikke enda en ting jeg føler jeg MÅ oppdatere.. 

Om dere vil adde meg på snap, så heter jeg sophizzleyo! Dere kan ikke sende meg snaps, men se mystoriene mine. Dette blir gøy! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg