jeg har laget meg snapchat

annonselenke

Jeg elsker denne toppen! Den er så.. komfortabel og søt? Jeg går med den hele tiden når jeg skal slappe av, kombinert med disse buksene. Dere finner toppen her! Buksa er også fra nelly, men jeg finner den ikke noe sted. Nå skal jeg pakke kofferten og sette kursen mot Oslo! 


PS: Jeg har laget meg snapchat. Enn så lenge er den privat og jeg legger ikke ut mystories eller noe, men om det skulle endre seg så sier jeg ifra til dere. Dere som kjenner meg kan ta kontakt, så får dere lagt meg til! 🙂 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg