STAVANGER








Idag har jeg og min venninne Martine vært rundt omkring i fine Stavanger. Vi gikk litt fram og tilbake, tok bilder og testet ut det nye objektivet mitt. Selv om det er litt kaldt så kan man jo ikke la være å ta bilder over alt, denne byen er jo så utrolig vakker!! Eller, skrev jeg at det er kaldt her? Det er jo plussgrader! Det har jeg ikke kjent på lenge. Martine hutrer og fryser, men jeg er bare glad for denne fantastiske varmen, haha.  Ellers spiste vi vegetarburger på Døgnvill, og stoppet innom kvadraten hvor jeg kjøpte to nye bøker. 🙂 Det var det eneste jeg ville ha, bøker. Det gir meg mye mer enn klær faktisk! Forstår ikke folk som skryter av å aldri ha lest en bok, å lese er sexy synes jeg. 

Jeg bor forresten på Clarion som ligger midt i byen, jeg fikk oppholdet sponset. Rommet har bra utsikt, og fikk en fin hilsen på speilet. Jeg prøver å ta vare på de fine øyeblikkene jeg har nå, for det er de som gjør at jeg ikke bryter sammen. Sånn går dagene. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg