sånn ser jeg ut idag!

// annonselenker


Jakke fra Zara / bukse fra junkyard /(annonselenke) sko her / tskjorte h&m / veske louis vuitton
 

Sånn her har jeg sett ut i dag, i den fine fargegaten i Stavanger! Jeg dro dit etter anbefaling fra dere. Jeg skal fortelle dere mer om oppholdet mitt senere i dag! Jeg ser litt hoven ut i ansiktet på noen av bildene, jeg har betennelse i nok en visdomstann i tillegg til at jeg gråter endel, men tjaaa. Det ordner seg. Jeg må bare si at jeg elsker kåpen jeg har på meg på bildet. Jeg føler Zara er ganske oppskrytt (eller bare veldig uorganisert?) for jeg finner aldri noe der inne. Men denne er perfekt! 🙂 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg