always a lesson

annonselenke

I kveld er det costume awards, men jeg holder meg hjemme i sofaen. Jeg hadde som sagt en ganske intens natt, og jeg vil bare bruke tid på meg selv. Tidligere i dag var jeg riktignok på et hyggelig intervju, det klarte jeg bra. Pluss i boka..

Nå skal jeg legge meg. I morgen reiser jeg bort.. Jeg har det for å være ærlig ganske opp og ned, nå er det ned, men jeg kommer meg igjennom det. Må bare si at jeg er utrolig takknemlig for de fantastiske vennene mine som har vært der for meg igjennom tykt og tynt, i alle disse år. Enda har jeg dem ved min side, og det føles så bra. ♥

Toppen, som egentlig er en kjole, finner dere her. 


Vegetarburger! Nam nam. 

God natt, alle sammen! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg