Det var min feil

Nå er det stor ståhei fordi jeg har “reklamert” for botox og gitt leserne mine 20% rabatt. Jeg ante ikke at dette var ulovlig ettersom jeg aldri har hørt eller fått noen rettningslinjer på det. Men det er min feil, det skal så klart ikke skje igjen og innlegget er slettet. Jeg ønsker så klart å gjøre jobben min riktig, og jeg følger rettningslinjene rundt dette. Jeg tar irettesettelsen alvorlig og sletter det aktuelle innlegget, så klart. Jeg håper ikke jeg har såret noen eller tråkket noen på tærne. 

Det var ikke et betalt innlegg, det var ikke sponset, og det var absolutt ikke mening å prakke kroppspress på noen. Faktisk skrev jeg i innlegget “om du har naturlige lepper som du er fornøyd med, IKKE ta fillers “bare for at”, eller for å teste det ut”. Jeg vet at mange jenter ønsker å fylle på leppene sine, og jeg ville heller at mine følgere skulle velge en seriøs klinikk istedenfor å ødelegge leppene sine, slik jeg gjorde først. Det kan fort bli en evig vond sirkel man ikke ønsker å havne i, og den kan være vanskelig å bryte ut av. Jeg ønsker ikke å fremme fillers som noe man må / burde ha, eller en nødvendighet for å føle seg vel. Fillers hjelper deg ikke på veien til godt selvbilde, det vet jeg alt om. 

Jeg forstår at det var dumt av meg, og tar fullt ansvar for at jeg ikke tenkte meg godt nok om. 

Jeg legger meg nå, jeg. Håper alle har det fint, og fokuserer på litt viktigere ting.. <3 Skulle ønske jeg kunne gitt enhver og en av dere en klem før leggetid. Dere er mine venninner igjennom en tøff periode nå. Takk! 


 

bilde her.  

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg