Jeg tar til meg kommentarene deres

Etter mange år med tilbakemeldinger fra dere, er det på tide å legge paljettkjolene på hylla og gå for en mer sofistikert stil når jeg skal på viktige happenings. I denne omgang, vixen! Jeg har prøvd å ha en litt mer komfortabel og tidløs stil den siste tiden, med trykk på komfortabel, haha. Det er lite digg å sitte i flere timer på en utdeling, gå på rød løper osv med paljetter inn i rumpa og sko man vil kaste i veggen. Og vi husker vel alle nesten puppeglippen min fra vårlanseringen til tv2, som endte med at jeg ble kaldt knulledukke i 1 år etterpå? Haha. 

I dag var jeg en tur innom stylisten min for å velge et antrekk, og dette antrekket ble backup. Ellers blir det en ny frisyre, og kul sminke! Det jeg skal ha på selve vixen får dere se om noen dager 🙂 Dere kan enda stemme på meg som folkets favoritt, forresten! Bare nevner det liksom, hehe. Det kan dere gjøre her.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg