46 000 likes!?


I går var jeg som sagt gjest hos Senkveld, og jeg hadde det så morsomt! Harald sa til meg på backstage før jeg gikk ut “det er bare å nyte det, prøv å nyt publikum og at det faktisk er dine folk der ute” og da jeg kom ut tok jeg et sekund til å virkelig bare føle på hele greia.. Jeg så at folk faktisk røyste seg opp i publikum da jeg kom ut, det føltes så sykt.. Men veldig godt! Det var en veldig fin og morsom sending, jeg personlig ble rørt av å se alle de fine naturbildene fra Harstad.. Snakk om en vakker by. Og shoutout til Julie Bergan som er så utrolig awesome, og for en attitude! Jeg er så imponert over all suksessen hun har fått siden første gang vi møttes, vi begge har utviklet oss noe enormt og jeg gleder meg til å se fortsettelsen.



Ps 1: hvor sinnsykt kult er det ikke at bildet mitt med gutta slo alle rekordene mine på instagram? Bildet av oss har nå over 46 000 likes! Jeg trodde virkelig Harald spøkte når han satt og oppdarte oss på hvor mange likes det ble.. 

Ps 2: er jeg den første gjesten som har vært på senkveld som ikke rekker ned i gulvet med beina?


 

Steve Nilsen har tatt bildene i studio / Joakim Kleven har tatt det øverste bildet av meg. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg