min favorittmusikk for tiden

Dere har spurt, jeg gir! Her er noe av min favorittmusikk for tiden. Og bare sånn at dere er advart, jeg har en ganske “kjedelig” smak. Altså, jeg synes jo at musikksmaken min er verdens beste men det synes jo alle om sin egen smak, haha.. Dere finner lista mi på spotify her! Har hørt at det er bra “arbeidsmusikk”, hva nå enn det måtte bety.. 

 

 

 

 

 

 

 


 

PS! Du kan stemme på meg i vixen blogawards som folkets favoritt HER. Jeg hadde blitt så glad! <3 Forøvrig er jeg nominert i fem andre kategorier, så det setter jeg så stor pris på!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg