avslutter året med en forside

Jeg avslutter like gjerne året med å være på forsiden av A-magasinet. Ikke verst, ikke verst. Som om ikke det var nok er både pappa og Charlie med på innsiden også. Et langt, fint intervju med fine bilder som jeg skal ta vare på. Takk til A-magasinet for en fin dag, for at dere tok dere god tid og for at jeg føler meg rettferdig framstilt i intervjuet! Og ikke minst, tusen takk for forsiden! Etter alle disse årene, er dette min femte forside. Ganske kult, det også. 


Jeg sitter enda her i pysjamasen, og nå får vi middagsgjester. Familien min i Harstad bor på landet, så jeg sitter her i komplett mørke og hamrer på tastene. Nede fra kjøkkenet kan jeg lukte lammelår. Jeg skal spise en vegansk fillet, men det lukter ikke så mye. Selv om jeg er vegetarianer kommer alltid lukten av mat som lammelår, pinnekjøtt og ribbe til å minne meg om denne tiden av året.. Kanskje ikke nyttårsaften blir så verst, likevel? Det er aldri forsent å snu en trend! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg