stuck

Jeg har på en eller annen måte blitt stuck i Harstad.. Jeg skulle egentlig reise hjem til Oslo i ettermiddag, men på grunn av stormen og min ekstreme flyskrekk velger jeg å være her en natt til. I morgen må jeg hjem fordi jeg skal til Las Vegas, men enn så lenge er jeg altså i nord. Nå har jeg ikke vært i oslo på 16 dager, og det føles som.. tre dager. Tiden har gått veldig fort her, og jeg har veldig delte følelser på å dra hjem for å være ærlig, men gleder meg jo til å se R igjen. 

Og hva gjør jeg nå? Vel, jeg ligger i min faste, karakteristiske rosa hettegenser og slappe av i senga. Dere som har fulgt meg i hundre år kjenner vel igjen denne, den har alltid vært på. Mamma har ikke hjerte til å kaste den stakkars, den betyr jo så mye for meg, haha. Fikk den sponset en gang, og er nok noe av det beste jeg har fått!

I går var jeg ute for å feire med noen venner, vi tok inn på hotell, drakk, dro på byen, ble fulle, dro på nash, sovnet på nash, dro hjem. Sånn var det. Derfor er det deilig å slappe av nå! Vi snakkes litt senere folkens! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg