EN NESTEN DUM AVGJØRELSE

Som dere vet er jeg aldri på nash, og i natt fikk jeg virkelig sett hvorfor.. Jeg satt i sofaen klokken halv 6 på morgenen og snakket om min kjærlighet til Justin Bieber. Og SÅ KLART fant jeg ut, på nash, at det er en god plan å betale 15 000 kr for å få ta en selfie med han når han kommer til Oslo, for “det er jo verdt det ikke sant?!”, som jeg så høylytt sa. Dessverre konkluderte hele nashet med at det var en god plan, og så satte jeg prosessen i gang..

Jeg meldte meg først inn i fanklubben hans, som jeg allerede var medlem av men har glemt passordet, og dette kostet penger. Vel inne der skulle jeg bestille billetter, og hva tror dere fulle meg har klart å gjøre? Bestille billetter.. I FEIL LAND! Jepp, hvem var klar for å ta en selfie med Justin i Sverige? Jo, meg. HELDIGVIS og takk gode gud hadde jeg skrevet FEIL på hvilket type kort jeg hadde da jeg skulle betale, alt annet ble rett, og så trodde jeg at den gikk igjennom.. Jeg oppdaget i dag da jeg åpnet safari på iphonen at den ikke gjorde det. Herregud…

Jeg skal med andre ord ikke ta med meg hverken mobil eller bankkort ut lengre, haha. Det er ikke verdt det..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg