“akkurat det er jeg imot”

Jeg var så heldig å få være i VG helg sammen med et knippe andre mennesker som har utmerket seg i 2015. Jeg spør meg selv nesten hver eneste dag hvordan jeg endte opp her, det er jo bare sinnsykt. Jeg setter sånn pris på at jeg får ha samtaler med mennesker som har noe å komme med, jeg utvikler meg hele tiden og jeg er sikker på at jeg til slutt kommer til å ende opp som et veldig bra menneske – om jeg noen gang bestemmer meg for å få barn, så har jeg mange historier å komme med til dem.

Mitt nyttårsforsett for 2016 skal være å innse at jeg er verdt det her. Om ikke, så hadde jeg ikke fått gjøre tingene jeg gjør. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg