Hva ønsker jeg meg?

21 år. Snakket i telefonen med kjæresten til 05 i natt. Mamma laget stor bursdagsfrokost. Dagen skal brukes med fine venner.. Jeg er virkelig bortskjemt med all kjærligheten jeg har i mitt liv, fra alle rundt meg men også fra dere.

Om dere lurer på hva jeg ønsker meg i gave, så trenger jeg ingenting. Jeg har absolutt alt jeg trenger. Det eneste jeg vil er at dere sender sms med GLEDE til 2490, så gir dere to varme måltider til noen som trenger det. Den største gleden er å glede andre, og det er også hva jeg ønsker meg hos dere, venner og familie. 


 

Jeg skal ta meg fri resten av dagen, har man bursdag så har man.. Så, vi snakkes i morgen! Da oppdaterer jeg dere om hele dagen min. Faktisk skal jeg feire i dag med venninner, i morgen blir det fest (riktignok en annen sin bursdag men jeg feirer meg selv også, haha), og på søndag har jeg og noen venninner leid brudesuiten på et hotell med to etasjer (!) for å feire igjen. Bra helg! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg