akkurat nå

Sitter i badekaret, ser på “Petter uteligger” som er en helt fantastisk serie, og koser meg samtidig som jeg tenker masse. Herregud så heldige man er, og hvor mye tilfeldigheter har å si for livet videre. Anbefaler den serien på det varmeste! Forresten så har jeg bursdag snart.. om 3 timer. Sykt! 


 

Det var en ting jeg hadde glemt med Harstad, eller nærmere bestemt akkurat det stedet i Harstad hvor jeg bor.. INTERNETT. Det fungerer nesten ikke! Jeg kan bruke nesten en time på et innlegg.. Men men, sånn er det! Og for det andre, helt sykt at innlegget mitt med “sannheten bak de perfekte bildene” er delt så sinnsykt mye i Sverige? Robin sier at han ser svenske venner av han dele det hele tiden, så det er jo gøy 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg