Sannheten bak de perfekte bildene

Til alle dere som sitter der ute og føler på et press etter å ha lest blogg eller scrollet igjennom instagram. Man får gang på gang høre at det ikke er virkelig, men man tror ikke helt på det likevel. Gjør man vel? Så nå skal jeg vise dere nettopp at det ikke er ekte, bruke meg selv som eksempel og skjemme meg ut litt. 


Etter å ha tatt et par selfies, kan et bilde som dette være hva jeg ender opp med å legge ut. Etter å ha krøllet håret i en halvtime, lagt på filter og rotert bildet slik at det ser finere ut..

Mens i et øyeblikk hvor jeg ikke poserer, da kan jeg like gjerne se ut som dette..

Puppene mine, som alle vet er kjøpt og betalt ser egentlig ganske fine ut her, når jeg får litt støtte fra favoritt bhen..

 

Men tar jeg av undertøyet ser det slik ut.. 

Arr har jeg dessuten også. To store arr, på undersiden av hvert bryst.

Tigh-gap er jo tydeligvis “trendy”. Her pusher jeg rumpa litt bak, og poserer. Mellomrommet kommer til syne!

Men slapper jeg av, og står normalt ser det slik ut.

WOW for en stor rumpe, sant? Hun der må ha tatt masse squats! Goals! Her står jeg seriøst med det bakerste beinet opp i lufta, bildet er tatt underifra, og i tillegg har jeg en tights som pusher opp rumpa.

Står jeg derimot helt normalt, ser derimot rumpa mi slik ut. 

 

Tar jeg av tightsen, så ser man strekkmerkene mine, som jeg alltid passer på å legge en hånd over om jeg tar bikinibilder..

For en slank mage! Hun der må jo nesten spise sunt og trene, eller kanskje bare gode gener? Nah, egentlig ligger jeg på gulvet og strekker meg helt ut.

Står jeg oppreist, og litt til siden derimot. Da ser jeg slik ut.

 

For et nydelig hår, ikke sant? Så vakkert! Hårinspo! 

 

Vel, jeg kan ta det av meg..

 

Og disse øynene! Så store, så lange, vakre vipper! Seriøst, goals! 

Vel, jeg kan ta av meg vippene også..


Dette er ting alle vet, og alle er klar over det, men svært få viser det. Alt for mange går inn på en blogg eller en instagram og føler seg for dårlig etterpå, meg selv innkludert. Jeg kommer til å fortsette å poste oppstilte bilder, hvor jeg har valgt min beste vinkel og har på meg mye sminke, for da føler jeg meg komfortabel. Jeg synes ikke det er noe feil å poste fine bilder av seg selv, likt som at man legger de fineste bildene i familiealbumet. Men jeg vil gjerne vise dere at det finnes flere sider av det også, i tilfelle dere skulle glemme det.

Dette er forresten mye mer ubehagelig for meg å poste enn hvilket som helst annet personlig innlegg, så vet dere det. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg