STORE JENTER GRÅTER OGSÅ


Jeg tror mange forventer at jeg er helt nede i kjelleren idag. Takk gud, jeg hopper fort tilbake på rett spor etter slike “skandaler” og nå er jeg klar for noe nytt egentlig. Dette er jo ikke noe jeg har satt igang, det er mest kaos rundt meg og ikke nært meg. Jeg leser om meg selv, men det føles som en annen, for beskrivelsene folk kommer med kjenner jeg meg ikke alltid igjen i. Hverken de positive eller negative. Det blir litt sånn.. Hæ, er det meg vi snakker om nå? Jeg er jo helt normal og egentlig litt kjedelig? 

Kvelden i går var litt kjip, det skal jeg innrømme. Men jeg vet oppskriften for at det skal løse seg opp i mitt kaotiske hode, heldigvis! Jeg må bare få snakket med samboeren, kose med hunden og spise en middag som jeg får bestemme. Det er ikke så veldig mye mer komplisert enn som så for min del, i en ellers ganske så komplisert tilværelse. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg