ER PÅ ASBJØRN BREKKE SHOW IKVELD!


Hver dag fram til jul kjører Asbjørn Brekke på med julekalender på tvnorge, og for litt siden var jeg og spilte inn en episode! Et morsomt, laid-back og ikke fullt så seriøst intervju som jeg er glad jeg fikk være en del av 🙂 Min episode ser dere i kveld klokken 20:15 på tv Norge!


Nå skal jeg dra til min venninne Joanna på jobben hennes for å spise sushi og drikke litt vin. Vi får se hva kvelden bringer, om jeg drar ut eller ikke. I morgen skal jeg på en prisutdeling så det ville vært deilig å føle seg i god form før det. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg