EN AV DE KVELDENE

God kveld dere! :) Jeg sitter og spiser kveldsmat samtidig som jeg ser på devious maids. Hjernen min skriker i forbannelse mot meg selv fordi jeg nok en gang har klart å miste kodebrikken til nettbanken for TREDJE gang på en måned. Hvordan-er-det-mulig.. Må vel bare akseptere at jeg er et surrehode.. 

Forresten tror jeg mange missforsto mitt forrige innlegg om rumper tidligere. Jeg er veldig glad i rumpa mi altså, jeg synes den er fin. Det var en ubehagelig (men morsom) situasjon, og jeg liker å dele slike hverdagshendelser på bloggen. Håper det er okei! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg