JEG ER SØT OG SKUMMEL

I kveld spiste jeg årets første julemåltid! Jepp, dere hørte riktig.. Jeg knipset bilder å sto i, men jeg fikk beskjed om at jeg ikke får lov til å dele noe.. Middagen var så klart i regi av media, så da får man ikke helt bestemme selv. Jeg hadde en hyggelig kveld men bloggingen blir derfor ikke helt som planlagt, så her kommer enda et bilde fra shooten (siste jeg deler, jeg lover!), og nå skal jeg ta kvelden. En fin dag, og en sliten jente sitter plassert i sofaen og tenker at jeg begynner å få ryggproblemer av all denne jobbingen på dataen. Det føles sånn. Enten det, eller vondt i ryggen av å presse ut rumpa så mye, haha. Det er ikke komfortabelt det heller! 

Klærne finnes her / foto av Linnca / makeup av Dajana. 

 

Vi snakkes i morgen! Me loves ya! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg