VI ER BEST!


Nå sitter jeg nok en gang med 150 sommerfugler i magen backstage hos tv2. Hele denne stemningen tar meg tilbake til “mitt dansecrew”, og det er ubeskrivelig trist at jeg aldri skal få være med på det igjen, haha.. Men sånn er det, fortid er fortid og jeg får fokusere på det morsomme jeg skal gjøre nå! Vi har nettopp hatt en liten gjennomgang av showet jeg skal ha på lipsync battle, og jeg tror det blir veldig kult. Jeg kommer aldri til å bli en “scenepersonlighet” og motstanderen min er veldig vant til å stå på en scene, han er artist, og jeg føler meg som vanlig at det ikke blir seier på meg – men jeg skal gi ALT!


Og dere? Vi har satt publikumsrekord for lip sync battle! Vi er best, haha!  De har allerede spilt inn maaaange episoder, men takket være dere, mine lesere, kommer det flere enn noen sinne. Faktisk blir det ikke engang plass til alle, så det er sykt! Gleder meg til å møte dere!

Om dere lurer på hva konseptet er, så kan dere se et klipp av den amerikanske versjonen her: 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg