ENDELIG FÅR JEG TREKKE PUSTEN

Pjuh, i dag har virkelig vært sinnsykt stressende men jeg fikk landet trygt hjemme i leiligheten til slutt! Nå gjelder det bare å samle energi før lipsync battle i morgen, sommerfuglene i magen føles ekstreme og jeg håper alt kommer til å gå bra. Sceneskrekken min blir jeg nok aldri kvit.. Det var uansett godt å koble av med taco, kjæresten og avslappning. Vegetartaco, så klart! Og ps, anbefaler dere å kjøpe tacoutstyret fra rema1000 sitt eget merke, da er det uten palmeolje 🙂 

Nå skal jeg se på paradise hotel sverige med kjæresten, og så skal jeg soooooove.. Det blir så deilig! Jeg får sove 10 timer, og det blir de beste 10 timene på lang tid 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg