GJØR ÅRETS BESTE SKJØNNHETSKUPP HOS COVERBRANDS!

annonse

Hallo alle sammen!

Ingen kan vel ha gått glipp av at det er black friday idag? Årets beste shoppingdag, jo! Det finnes mange muligheter, men jeg vil gjerne rette fokuset mot coverbrands.no! Det er den beste sminkesiden jeg vet, de har over 9000 ulike produkter og man finner noe for enhver smak. Det er fri frakt med 365 dagers angrerett, altså et helt år! Om du ikke har kommet igang med julegavene enda kan det faktisk være ganske lurt, ettersom du idag får alle produktene så mye billigere. I dette innlegget har jeg plukket ut mine favoritter som er på tilbud nå, det er jo en hel haug av produkter og kanskje litt vanskelig å finne noen favoritter? Disse er perfekte for både meg, men også gode i julegavetips. 

Her her noen av tingene du i dag kan gjøre fantastiske kupp på. Alle produktene her er favoritter hos meg, og veldig “sophie elise” om man kan si det sånn. Jeg tenkte å fortelle dere litt mer om hvert enkelt produkt! 

PROTECT TONG CI8725 – KRØLLTANG + YOUR STYLE HÅRBØRSTE – Dette er krølltangen jeg bruker hver eneste dag, og med på kjøpet får man også en hårbørste! Krøllstaven lager store, lukseriøse “hollywood”krøller som holder lenge, og hårbørsten fikser opp i flokete hår veldig bra. Jeg elsker disse, og det er virkelig en perfekt julegave!

HAIR GROWTH SERUM – et serums som gjør håret lengre, fyldigere og finere! Man merker synlig resultat veldig fort. Kan også brukes på bryn eller vipper! 

SHEER LOVE FRAGRANCE MIST – en av mine favorittdufter fra Victorias secret! Den lukter veldig rent, og litt som roser og vanilje om jeg skal beskrive lukten selv. En spray varer lenge, og er en perfekt venninnegave. I tillegg ser de veldig fine ut på badehyllen!

ADVANCED TEETH WHITENING STRIPS S – Denne har jeg jo blogget om flere ganger før, og jeg elsker den! Om du er opptatt av et hvitt smil er dette den mest skånsomme veien å gå. Jeg har aldri hatt noe problemer med smilelab, og til tross for at jeg snuser og til tider røyker har jeg et veldig flott, hvitt smil.

BROW POWDER – RAVEN GAMMELT DESIGN – øyenbrynspudder som jeg har falt for i det siste. Dette er nå på 50%, så da er det virkelig på tide å slå til! Jeg liker denne fordi fargen er fin, den holder lenge og man slipper å måtte sminke over brynene flere ganger i løpet av en dag.

 

GRAPEFRUIT LIP BALM – dette er en vegansk, helt naturlig leppopamde som kommer i en rekke ulike smaker. Jeg eier flere, men min favoritt er grapefruit. Den smaker så godt!

MARY-LOU MANIZER AKA “THE LUMINIZER” – no words needed? Snakket om denne hundre millioner ganger. VERDENS BESTE highlighter! 

THEMANIZER SISTERS – her får du min favoritt, mary lou manazier med alle “søstrene” hennes. om du ikke bare vil ha highlighter men også rosa farge i kinnene, eller litt mer solpudder, så er denne trioen perfekt itl deg. 

IN THE BUFF EYE COLOR PALETTE – denne videoblogget jeg om for litt siden, og det er den perfekte øyenskyggepalett. Fargene er dødsfine, de holder lenge, de drysser ikke, de er veldig pigmenterte.. Noen er med glitter og andre er uten, så man har virkelig alt å velge mellom! 

SETTING BRUSH – jeg leste at denne er perfekt til å highlighte, men der er jeg uenig. Denne er PERFEKT til øyenskygge når du skal blende ut til et naturlig resultat! Og tro meg, gode blending brushes er sjelden vare om du ikke vil betale sinnsykt mye. Denne er mye bedre enn min tidligere favoritt fra mac, og så mye billigere!

Om du trenger noe å oppbevare all sminken i, hvorfor ikke denne sminkemappen fra lulus? Perfekt å ha med seg på reise!

Jeg elsker alt i innlegget men om jeg skal trekke fram en favoritt må det bli øyenskyggene. De har de fineste fargene, og kan brukes til både hverdag og fest! I dette innlegget har jeg brukt både den, higligher fra mary lou, kosten har jeg brukt til øyenskyggen og krølltangen brukte jeg også, som jeg gjør hver dag. Riktignok maaaange timer før så krøllene var litt “slappere” enn vanlig, men det holder seg hele dagen i det minste – noe som er vanskelig å få til med extensions!

Om du enda mangler inspirasjon kan du ta en titt innom bestselgerne! Her finnes det enda mer å velge mellom 🙂 


 

Rabattkode: De som ikke har tid eller anledning til å benytte seg av tilbudene på fredag kan benytte seg av coverbrands Black Weekend tilbud og få 25% rabatt på sin bestillig lørdag og søndag med rabattkode«SOPHIEBW». Denne koden er eksklusiv for mine lesere. (Rabattkoden gjelder ikke salgsvarer/ghd)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg