JEG TRENGER DEG PÅ LØRDAG!

annonselenke

I kveld var flere titals bloggere samlet på ett sted – og det MÅ jo nesten bare ende i kaos. Det ene mer selvopptatt enn den andre, og det var hard kamp om å få tak i de beste stedene for å ta bilder.. Jepp, alle finalistene for vixen blogawards skulle møtes denne tordagen for å mingle! 

For å samle opp litt mot før selve eventet, møttes jeg og Kristin på en bar like rundt hjørnet. Her ble det mat, masse snakk og masse vin før vi bestemte oss for å møte de andre, nesten to timer forsinket. Jeg var litt spent i forkant, jeg er selv en ivrig bloggleser og det er alltid skummelt å se hvordan disse menneskene er i virkeligheten. 


Men ble jeg skuffet? NOPE! For gud, så mange herlige mennesker jeg deler bransje med. Jeg har noen ganger følt at det kan bli litt.. kleint på slike bloggeventer, men jeg tror de fleste har vokst det fra seg. Vi begynner vel å bli så vandt til å sosialisere nå, og ikke bare sitte alene med enn pc på fanget, hehe. Så, jeg snakket med de andre en stund, drakk en alkoholfri drink og fikk en goodiebag før jeg takket for meg. Absolutt en velykket torsdag, og nå gleder jeg meg mye mer til vixen blogawards! Slapp av, jeg skal ikke mase på dere om å nominere meg enda en gang. Det får bli som det blir, selv om jeg så klart håper på å få en pokal med hjem her også 🙂

Pappahjerte og meg!


Og fine Glenn! Jakken min er fra River Island. 


 

Forresten.. kjære leserne mine / venner i oslo, nå trenger jeg deres hjelp. Jeg har manglende impulskontroll og har takket ja til å være med på et program på tv2 hvor kjendiser skal battle i å være flinkest til å lipsynce – lipsync battle heter det, og man skal altså mime til en sang og være BEST. Det er min tur på lørdag, og vinneren avgjøres med KLAPPING.. Ja, dere hørte rett, klapping. Om du vil komme i studio å heie på meg (ikke den andre deltageren!!!), så send en mail til [email protected] med navn, telefonnummer og hvor mange biletter du vil ha, og si at du vil komme på lørdag!  Håper vi sees på tv2 sine studioer i nydalen på lørdag! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg