DETTE ER JEG FLAU OVER

Jeg vet at flere av dere lesere synes det er gøy å bli tatt med tilbake til fortiden for å se hvem jeg har vært en gang i tiden. Det blir litt mer personlig på den måten, ikke sant? La meg vise dere! 

Visste dere at jeg seriøst har verdens lengste bakhode? Jeg aner ikke hva det kommer av, men som liten så man det veldig godt på grunn av den vakre bolleklippen mamma og pappa ga meg. Lillesøstra mi fikk ha verdens lengste hår, mens jeg måtte se slik ut..

Nei, jeg var ikke en så stor fan av metamfetamin som barn, selv om det kanskje ser sånn ut her.

Første klasse, og jeg skulle gå i tog for første gang! Husker denne dagen her, jeg følte meg faktisk veeeeeeldig voksen..

Mamma, lillesøster, pappa og meg. Jeg var så liten! Tenk, på bildet her var jeg vel 6-7 år gammel, og likevel helt mini. Jeg hatet det da, men nå i ettertid er jeg jo veldig glad for at jeg er så liten som jeg er. 

Lillesøstra mi var så utrolig søt. Hun gikk alltid rundt med masse leker i hendene, uansett hvor vi var. Om vi dro på havet for å fiske, ja da hadde hun en leke i hver hånd. Helt tilfeldige leker også, jeg tror ikke hun lekte med noen av dem. Jeg var også veldig sjalu på henne for den “fine” genseren der, haha. 

Her var jeg litt eldre, faktisk så gammel som 12 år. Jeg husker jeg ble tagget i dette bildet på facebook da jeg var 14 og jeg fikk helt panikk, jeg begynte faktisk å gråte og ringte POLITIET (!!!) for å få det fjernet, haha.. Ikke at de kunne gjøre noe, og politiet mente jeg overdreiv ekstremt – noe jeg også ser i ettertid, det er jo absolutt ikke ille! Så usikker var jeg på meg selv, men nå er jo dette så klart null problem å legge ut. 

Og nå, det beste av alt.. Her var jeg 12 år, og jeg hadde begynt å bli skikkelig SINT. Absolutt alt var teit, jeg hatet mamma og pappa, lillesøsteren min var dritirriterende og at hun i det hele tatt gikk overens med foreldrene våre mente jeg var helt grusom oppførsel. Uansett hva de sa eller prøvde å gjøre ble jeg irritert, og jeg måtte flere ganger få alvorsprater på familiemiddager fordi jeg absolutt ikke klarte å oppføre meg. De fleste kommer vel innom den fasen en eller annen gang, men jeg var ekstrem. Her ser dere meg på julaften, og jeg er langt ifra glad. Hello Kitty har jeg også på meg da, vettu.. Tupert hår (prøvde i det minste) eyeliner, masse brunkrem.. Og jeg følte meg mye smartere enn hvem som helst.  Alle andre er så glade her og jeg er forbanna, haha.

Samme kveld og lillesøsteren min hadde fått et akvarium. Der sitter hun, lykkelig og fornøyd med sitt lange vakre hår og jeg er som vanlig forbanna. Alt er bare teit. Jeg nektet sikkert egentlig å være med på dette bildet også om jeg kjenner meg selv rett, men jeg hadde vel ikke noe valg. 

Jeg var faktisk verdens snilleste helt fram til jeg ble 12, da ble jeg ikke akkurat en fin versjon av meg selv. Jeg tror faktisk jeg var beryktet i familien for å være så sint, og dette varte i et par år før jeg vokste det av meg. Og bra er det, for den dag idag er jeg veldig flau over oppførselen min på den tiden. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg