JEG ER TYDELIGVIS FORVIRRET

Ettersom vi festet på mandag var jeg overbevist om at det var søndag igår. Overskriften på dette innlegget var faktisk “en herlig søndag” først, haha.. Ikke like lett å henge med alltid. Uansett var det en herlig kveld som ble brukt hjemme med mine to gutter, Robin og Charlie. Vi spiste god mat, slappet av i sofaen, koste litt og så på svenske hollywoodfruer. Eller, jeg så på det, Robin bestilte klær på pcen ved siden av. Jeg tror seriøst jeg er med i svenske hollywoodfruer, jeg roper og skriker til skjermen og kommenterer alt de sier. Helt perfekt underholdning er det!



Vi snakkes om litt dere! Jeg har laget en videoblogg som laster seg opp på youtube akkurat nå hvor jeg forteller alt om kjendisgallaen 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg