KONKURRANSE – VINN EN IPHONE 6 / 64 GB

annonse 

Hei alle sammen!

Jeg var nettopp ute og løp i Oslos gater, regnet høljet ned og jeg var så forbannet stressa. Samtidig måtte jeg konsentrere meg for å ikke falle på isen.. Jeg hadde egentlig planer om å sette igang med julegavene idag, men med et slikt vær frister det på ingen måte. Da vil jeg heller ta det hjemmefra! Og da passer det helt perfekt for meg å fortelle dere om en ny samarbeidspartner jeg har fått! StartShop.no vil at jeg skal dele ut en gratis iPhone 6s 64GB til en av dere fantastiske lesere! Kunne du tenkt deg å vinne den? Eller kanskje gi den videre i julegave?

Du har kanskje fått med deg den nye smarte måten å shoppe på? StartShop gir deg faktisk penger tilbake hver gang du handler i 250 nettbutikker. Blant annet mange av mine favorittbutikker som Nelly hvor jeg shopper alle klær, Hotels.com hvor jeg alltid booker hotell (blant annet nå som jeg skal til Vegas, her fikk jeg penger tilbake – sykt digg!), og SAS, for å nevne noen. Jeg har spart vannvittig mye på å ha registrert meg på StartShop.

Jeg skal prøve å forklare konseptet veldig enkelt for dere. Startshop får betalt hver gang en av deres medlemmmer handler hos en av nettbutikkene de har avtale med, de beholder en liten andel selv og gir resten tilbake til medlemmer – som blant annet meg. Det er helt gratis å være medlem og opptjente penger overføres direkte til din bankkonto når du selv ønsker det. StartShop støtter dyrevernsalliansen, flyktninghjelpen og hjelpetelefonen, hvor du har mulighet til å donere deler av din bonus til en av disse. Jeg har selv gitt mine bonuser til dyrevernsalliansen, synes det er så fint 🙂 Men så klart kan man ta pengene selv også!

 

Slik kommer du i gang: 

1. Registrer deg på Startshop.no 
Det er gratis å registrere seg og tar kun 5 sekunder. 

 2. Velg nettbutikk 
Du handler i nettbutikken på vanlig måte. Kjøpet vil automatisk bli registrert på din StartShop-konto. 

 3. Få penger tilbake 
Etter at kjøpet er bekreftet vil du motta cashback-poeng i bonus. Cashback-poeng kan du overføre til din bankkonto når du selv ønsker det. 1 cashback-poeng = 1 krone.

 

Jeg ble selv tipset om StartShop for ett års tid siden og bruker denne siden flittig. Nå som juleshoppingen starter syntes jeg det passer godt å gi tipset videre til mine lesere 🙂   

Nå på fredag 27. november er det Black Friday. Dette er årets råeste handledag hvor alle nettbutikkene sloss om å gi deg de beste tilbudene. StartShop sier at de forventer at medlemmene deres kommer til å omsette for 10 ganger så mye som på en vanlig dag. StartShop har opprettet en egen Black Friday event på Facebook hvor de legger ut alle de beste tilbudene.

Her om dagen hentet jeg en pakke fra Nelly, og så klart handlet jeg via startshop!

Så til giveawayen! 

Lyst på en iPhone 6s 64GB? Hadde ikke det vært tidenes førjulspresang? Jeg har selv denne mobilen, og jeg elsker den virkelig! 

Det er helt gratis å delta. Eneste du trenger å gjøre er: 

1. Registrer deg hos StartShop.
2. Trykk «Skal» på StartShops Black Friday event. 

Deretter skriver du i kommentarfeltet på eventet hvilken farge du ønsker deg på iPhonen. Jeg trekker ut en vinner på Black Friday kl 20. 

LYKKE TIL!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg