IKKE HELT SOM DERE FORVENTER

HERREGUD, i dag er det klart for kjendisgallaen og jeg er i full gang med alt som må gjøres for å få meg fin. Jeg har akkurat ordnet håret på hendrix hair pilestredet nå (sara w ordner meg som alltid), og så skal jeg på hotel continental hvor jeg har et rom over natten. Dit kommer makeup, stylist, tv og så til slutt Robin før vi tar turen over til den røde løperen. Etter litt presse og mingling i en times tid blir det prisutdeling! Jeg gleder meg til dere får se den fulle looken min, det er nok noe annet enn hva dere tror. 

Havfruehår! 


Sko finner dere her 

Jeg husker enda hvordan jeg satt å leste om kjendisgallaen i se&hør på do hjemme i Harstad (jeg leser alltid det bladet på do, hehe). Og nå skal jeg dit selv! Jeg var invitert i fjor også, men da var jeg på surfereise i Marokko så jeg kunne ikke delta. Men i ÅR! Nå smeller det. På ordentlig. Krysser fingrene for seier! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg