HVORFOR GJØR AVISENE DETTE MOT MEG?

Det er mange ting jeg lurer på her i verden. Hva er egentlig en tanke, hva skjer etter døden, hva er tyngdekraft og hvor forsvinner alle hårstrikkene mine? Jeg skulle gjerne hatt svar på alle disse spørsmålene. Men det er noe jeg lurer aller mest på..

..HVORFOR BRUKER AVISER ALLTID DE STYGGESTE BILDENE AV MEG!? 

Enten det, eller bilder fra 2011. Jeg ser jo bildene etter fotograferingen så jeg vet at det er mange fine å velge mellom, høh..

Yeye, et intervju kan dere lese i dagens utgave av dagbladet! Eller på nett om du har dagbladet +. Jeg svarte godt for meg, da. Jeg var morsom. Da er det vel greit å se ut som en bakt potet.

HUSK forresten å se meg på nrk1 ikveld! Klokken 21:35 starter Lindmo, og jeg er gjest nummer tre i sendingen. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg