JEG ER IKKE NATURLIG PEN

Til dere som trodde jeg var naturlig pen ( 0,1 % av de som leser denne bloggen altså, haha) – her kommer en liten hemmelighet.. Slik kan jeg altså se ut under sminking. Dette hadde jeg aldri gjort før, men Dajana ( makeupartist) prøvde det på meg idag før en shoot. Hun har vært på sminkekurs over hele verden og kom nettopp hjem fra enda ett, og hadde lært seg noen nye teknikker. Man kan jo lure på hva alt dette egentlig kan være godt for? Så mange streker i ansiktet? 

.. Jo, DETTE er det godt for, haha! 

Jeg ble så utrolig fornøyd med sminken min idag! Dajana var så snill å stille opp ettersom jeg trengte makeup før en shoot i formiddag, og nå som vi har sminket et par ganger begynner vi å forstå hverandre og hva som fungerer for meg. Hun lærer meg også masse underveis, noe jeg setter stor pris på ettersom jeg er over gjennomsnittet interessert i sminke. Ingen tvil om hva jeg skulle ha gått om jeg gikk på skole! Dere kan sjekke ut Dajana sin facebookside her. Hun holder kurs nå og da!

Nå da? Med denne fantastisk fine sminken har jeg jo ikke annet valg enn å danse løs på byen i kveld! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg