SLITER DU OGSÅ MED HUDEN?

– Skin problems, Februar 2015 – 


annonse

Tidligere i år hadde jeg en helt grusom periode når det kom til huden min. Bildene dere ser over er fra januar/ februar,  og det var forferdelig å måtte være så offentlig i den perioden.. Merk dere, dette er et heldig bilde. Her har jeg sminket meg etter alle kunstens regler, og bildet har filter.  Alle kommenterte at jeg hadde så uren hud, og jeg følte meg som den eneste offentlige personen som sliter med urenheter. Alle er så “perfekte” i min bransje, og da er det lett å glemme bort at man faktisk bare er 20 år gammel, og at så utrolig mange sliter med uren hud. Jeg vil gjerne oppdatere dere på bruken min av SkinRepair. På disse bildene over brukte jeg dyre legemiddel for å få finere hud, i tillegg til hudpleieserier som ikke bare kastet mye penger, men som også gjorde vondt og tok lang tid. 

Først gikk jeg på en ganske heavy kur via legen, men jeg sluttet på denne før tiden og byttet den ut med SkinRepair. Legen fikk nesten overtalt meg til å starte på iso igjen selv om huden min er helt fin, for å “unngå” tilbakefall. Men SkinRepair har jo klart holde huden min fresh og fin i flere måneder nå, så jeg ser ikke behovet. Det er så deilig å bare ta en tabelett om kvelden, fjerne sminken, ta på fuktighetskrem og føle seg klar. Dere kan se forskjellen, ja? På bildet under er det null foundation, bare litt pudder. 

Jeg er veldig fornøyd med å ha glatt og fin hud – og slik ønsker jeg at det skal fortsette, så jeg fortsetter med SkinRepair og dropper legemiddel. Nå som det blir kaldere ute er det mange som får tørrere hud, men jeg har enda ikke blitt påvirket av vinteren når det kommer til huden. Jeg tror dette kan være SkinRepair! Det er også veldig hyggelig at flere av dere blogglesere har sendt meg melding eller skrevet på fanpagen min at dere er fornøyde. Det gjør meg glad, så er det ikke bare meg 🙂

Dette prøvde jeg for å få finere hud, men det funket ikke.. For tro det eller ei, om du sliter med veldig store hudproblemer, skal det mer til! 

– Sluttet med godteri.
– Gikk på DYRE hudpleieserier
– Prøvde å ikke stresse (men hvem klarer det??).

Men dette funker faktisk!
– Gå på skinrepair
– Bruke milde produkter til ansiktet, dette gjelder også sminke
– Drikke lite alkohol
– Vaske meg på hendene før jeg tar meg i ansiktet.

Dere kan bestile SkinRepair her! 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg