DÅRLIG INNLEGG = LETTKLEDDE BILDER

For litt siden skrev jeg på bloggen at OM jeg føler behovet for å ta et lettkledd bilde med i et innlegg, så er det fordi innlegget ikke er så innholdsrikt ellers. Dette er et sånt tilfelle, haha.. Charlie er ikke i Harstad, han ble ikke med. Guess what? Det ble ikke jeg heller. Jeg har vært i dårlig form så lenge nå, men det nådde vel et klimaks inatt og nå er jeg helt død. Jeg har vært i sengen hele dagen selv om jeg ikke har sovet noe, mest spennende er at jeg har klart å forflytte meg til sofaen. Men heldigvis har jeg en del bloggmotivasjon på lager, jeg spurte dere for litt siden om hva dere ønsker dere i et innlegg, så jeg skal gå igjennom der å se litt 🙂 Og dere? Det er faktisk litt digg å være syk og ikke ha noen planer idag, for da får jeg skrevet litt på boken min! 


Nå har jeg akkurat samlet nok energi til å legge noen stakkars pommes frites i ovnen, og så prøver jeg å finne en ny dato for Harstad-tur med aftenposten. De var takk gud veldig forståelsesfulle ovenfor situasjonen min, og jeg er glad vi ordner det på en eller annen måte.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg