EN DYR HOBBY

Hei alle sammen! Idag har jeg hatt et intervju hjemme hos meg som kommer ut idag, og en brief før et intervju jeg skal gjøre på fredag. Gøy! Etter at alt det var gjennomført dro jeg mot steen & strøm for å kjøpe litt sminke, og gud bedre så dyrt sminke faktisk er.. Jeg tror jeg brukte 1900 kr på bare noen koster og leppestift liksom. Det er en kostbar hobby kan man si. Men jeg elsker det jo! Leppestiften jeg har på her er ny fra mac og i fargen Rebel. 

Nå skal jeg ut å ta noen bilder, jobbe litt, og så er det pole fitness ikveld. Jeg er enda syk, men jeg får panikk av å bare sitte inne.. Får et sånt stress som ikke er verdt det, da får jeg heller være syk mye lengre.

Vi snakkes om litt! 🙂 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg