ANTREKK KJENDISGALLA

Nå er det faktisk kun en uke igjen til SE&HØR sin kjendisgalla, og vi får vite hvem som stikker av med prisen som årets blogger. Haha nå fyrer jeg så mye opp under dette at jeg like gjerne kan gå under bakken om jeg ikke vinner, men typisk meg så er jeg sikker ganske brisen på utdelingen så det kommer til å være festlig uansett. Dessuten konkurrer jeg mot så mange store, og Marna + Ørjan er valgt ut som favoritter på forhånd. Favorittene vinner jo som regel. Anywho! Antrekket er plukket ut, og her kan dere se en liten sneakpeak..


Jeg gleder meg til dere får se! Vanligvis slenger jeg bare på meg noe tilfeldig i klesskapet men nå er det planlagt sammen med stylist, spennende 🙂 

Jeg hører ofte folk snakke om hvor kleeeeint det er på slike sammenkomster med masse “kjendiser”, og ja på bloggeventer kan det være stivt, men slike ting som dette er dødsgøy! Man slipper seg ordentlig løs, snakker med masse kule folk etc. Vår og høstlanseringene til tv2 er det beste som finnes, haha.. Man burde jo være glad man er så heldig å få dra på slike ting istedenfor å klage. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg