DRONEN VÅR KRÆSJET

annonselenke


Dette har vi gjort ikveld! Vi måtte kjappe oss før solen gikk ned for å få noen fine bilder av Oslo, og på toppen av det hele klarte vi å miste dronen etterhvert så vi delte oss for å lete etter den. Helt tilfeldig ble den tom for batteri rett over hodet mitt og så kræsjet den brått rett ved siden av meg uten noen skader, det var flaks! Det er altså R som har fått et innfall og kjøpt den her haha.. Aldri noe jeg ville ha gjort selv men det er morsomt å holde på med, og så kan man jo lage mange morsomme filmer!

Charlie prøver alltid å tøffe seg veldig for denne her, selv om han er litt redd. Søtnosen!

Jakken jeg har på meg er fra samsøe & samsøe / kjolen er gammel fra VILA / sko fra vero moda / veske fra LV. 


Nå skal jeg lage klart et par innlegg til for kvelden, og se videre på min nye favorittserie, Devious Maids. Jeg elsker den, endelig en serie som minner om frustrerte fruer 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg