PRØV Å IKKE FÅ DENNE PÅ HJERNEN

Om dere i likhet med meg har en skikkelig slapp søndag vil jeg gjerne irritere dere litt med en sang! Vet ikke om dere husker denne fra julekalender da dere var små, om dere er rundt min alder burde dere gjøre det.. Helt KLIN umulig å ikke få den på hjernen! Jeg går rundt og synger “det er en sang jeg har lyst til å syngeeeeee” døgnet rundt, haha.. 

For å ikke snakke om denne HER.. SÅ irriterende, haha! Får den ikke ut av hodet! 

 

Nå skal jeg og R ut å fly med en drone han har kjøpt og lage litt filmer! Ellers tenker jeg å legge meg tidlig ikveld, jeg har mye som skjer denne uken så det er viktig å være sharp. Et stort intervju, og en tur til Harstad.. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg