TESTER UT NYTT SMINKEMERKE

annonse

For litt siden var jeg innom beauty house for en demo av det nylanserte sminkemerket FRØYA. Her ble jeg sminket etter alle kunstens regler av en utrolig flink makeupartist som også har vært med på å utvikle dette merket, som har vært under utvikling i flere år. Det er noen av de flinkeste på markedet i norge som har utviklet konseptet slik at det skal bli best mulig.

Jeg kom til beauty house uten sminke, og skulle filme tv rett etterpå. Derfor var jeg ærlig litt nervøs for at sminken ikke skulle holde mål ettersom jeg ikke hadde med meg egen, men vet dere hva? Jeg elsket den! Og favorittene mine var uten tvil leppestiftene. Om dere sjekker dette innlegget her har jeg på meg lipliner og leppestift fra FRØYA. og jeg fikk så mange spørsmål om hvilket merke det var på instagram, så der har dere svaret! Her har jeg også sminket meg litt mørkere med sminken fra merket også. Jeg elsket også skyggene, de holdt utover hele dagen og drysset absolutt ingenting. All sminken var bra da, men det var mine favoritter. 


Jeg kan absolutt anbefale FRØYA, dere kan dra innom beauty house for en demonstrasjon av merket og finne ut hva som passer deg best 🙂 Dere har også mulighet til å shoppe produktene som ble brukt på meg direkte via nettsiden til frøya. 

Her har dere også en video fra dagen! 

6Xa-Ede_qFI

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg