SUNDAY NOT A FUNDAY

Jeg våknet akkurat, og for øyeblikket ligger jeg med Charlie på min venstre side og koser i sofaen. Jeg unnet meg en lang sovemorgen! Jeg hadde det veldig koselig igår, først ble jeg invitert på en veganmiddag hos frisøren min Sara (som da også er en venninne), og det ble et par timer i hyggelig selskap med vin, snakk og god mat. Etter en stund kom vi oss over til parktheateret, men jeg var overhodet ikke ute lenge på grunn av dårlig form. Jeg er enda veldig forkjølet, MEN.. nå plages jeg med visdomstennene igjen. Jeg har ikke fire visdomstenner, jeg har FEM. Ja, det er faktisk mulig. Og to av dem kommer ut mer eller mindre samtidig på samme sted. Det drar virkelig ut all energi av en, haha. 




Sara, meg og Adele. Kjolen min er fra nelly, men den er utsolgt. 

Hva skjer idag da? Jeg skulle egentlig på sometimes pole studio for dans og en time stretching, men på grunn av formen klarer jeg ikke 🙁 Det krever virkelig at man er 100% fokusert for å få til pole, og der er ikke jeg idag. Så da blir det sofaen, kanskje en bra film og god mat! Det er digg å bare ta det rolig å hvile seg opp til uka som kommer. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg