EN TRIST DAG




Jeg følte det var helt umulig å åpne bloggen idag uten å snakke om det som har skjedd i Paris. Jeg oppdaterte nyhetene nesten hele natten.. Dette er ren ondskap. Bildene over tok jeg i 2013 sist gang jeg var i den fantastiske byen. Det føles sikkert litt ekstra tungt nå, fordi så mange i verden har et nært forhold til nettopp Paris, inkludert meg selv. Det finnes så mange minner gjemt i den byen.. Dette setter virkelig alt i perspektiv, hvor lite viktig alt vi ellers driver med er.

Religion kan være en fin ting, men når det tar over menneskers psyke og liv på denne måten er det uten tvil det mest grusomme jeg vet om. Faktisk. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg