WAIST TRAINER LIKE KYLIE JENNER

Dere har kanskje sett disse waist trainerne som hele Kardashian-klanen reklamerer for? Nå har jeg min egen! Jeg aner ikke om det funker riktignok, men man blir svett av å ha den på, haha.. Jeg har hørt ett og annet om at den visstnok skal være skadelig for indre organer, men nå som jeg har den på så har jeg litt vanskelig for å tro det selv. Det er jo typisk å skulle lage skandaler rundt slike produkter, men dette er langt ifra noe inngrep og om man bruker waist trainer med måte så skal det nok gå helt fint! Det er jo ikke akkurat ubehagelig på noen måte og om mine indre organer ble most i stykker skulle man nesten tro det. 

Ellers har vi akkurat laget taco (eller jeg ble servert, Robin laget hehe), og nå skal jeg jobbe… enda mer. Men vet du hva de sier? WORK HARD, PLAY HARD! Å skrive bok er faen ikke lett men det blir så verdt det 🙂 

33 kommentarer
    1. Har lenge hatt lyst til å prøve en sånn selv haha! Du har ikke lyst til å fortelle hvor du fikk tak i den vel? 🙂
      Du ser forresten smashing ut med den nye hårfargen!

    2. Æ diggr at du skriv så jævlig ærlig! Åpent, ærlig – men viktigst av alt; du står faen mæi for det du sir og skriv! DET e tøft det!
      Kanskje æ ikke e like opptatt av alt du e opptatt av, eller kanskje til og me e uenig; men æ digge dæi likevel!
      Om det e waist-trainer eller innvandringsrelatert tema; du e dønn ærlig.
      Keep ip the good work 🙂 du drukne sikkert i sånne her meldinga men nu klare æ ikke la være å kommentere lenger 🙂
      Ha ei knakanes fin helg, og husk på å kose dæi/dåkker litt åsså innimella all jobbings di 🙂

    3. Åååå jeg TRENGER waist trainer!! Kanskje jeg kan komme inn i en fin kjole til jul og nyttår…. Hvor mye kom den på samt frakt?
      Du er nydelig!!!!

    4. Så svarene til det jeg lurte på, på insta. Uansett. Du ser smashing ut!!! Setter pris på kommentarfeltet

    5. Herregud jeg gleder meg til boka di! Du er en av de flinkeste til å skrive som jeg har kommet over hvertfall, jeg digger deg og den utviklingen karrieren din har! Stå på, jeg heier på deg 🙂

    6. SOPHIE ELISE DU SER HELT SMASHING UT (det har du alltid gjort, og det lommer du alltid til å gjøre) OG SKRIVINGEN DIN ER FANTASTISK NÅ FOR TIDEN JEG ER BESATT AV BLOGGEN DIN (på ekte, jeg tuller ikke engang og jeg har lest den lenge!!). Jeg håper du har det så fint som du kan fordi deg fortjener du i høyeste grad. Det gir meg noe av å lese bloggen din, om det så “bare” er det hverdagslig innlegg, og jeg har virkelig troen på at boken din blir fantastisk :):) Og hvis ikke den gjør det, så vet du hva? Da kan man lett kikke innom bloggen din og finne ut at du faktisk har TALENT. Jeg vet ikke hvorfor jeg skriver alt dette til deg, men jeg hadde bært rimelig nervøs om det var jeg som skulle gi ut bok.
      Det føles veldig fjernt ut at du kommer til å lese alt dette her (som for det meste er akkurat det jeg tenker i sekundet og nå rabler jeg bare så jeg bør slutte). Takk søte snille vakre deg for at du får meg til å tenke, fordi selv om jeg ikke alltid er enig i det du skriver så et det så bra gjennomført at jeg kan sitte i mange timer og bare tenke (jeg overdriver ikke engang). Takk for at du gir meg håp og takk for at du gir meg glede. TAKK

    7. Liker at du åpna kommentarfeltet igjen! 🙂
      Hvor er waist trainer’en fra? Ser ut til å fungere bra!
      Digger at du er så åpen og ærlig, og at du står opp for ting du står for! Du er et forbilde for mange på flere måter!
      Lykke til med skrivingen! Du er god som står på! <3

    8. Det er skadelig for indre organer om man bruker den for mye. Har sett noen dokumenterer o.l hvor enkelte personer kun har den av 3 timer om dagen og også sover med den om natten, og da ender det opp med at organer flytter på seg. Hvis du bare bruker den et par timer daglig vil jeg ikke tro det er noe skadelig

    9. Jeg bestilte meg faktisk waist trainer fra waist gang society (samme som the kardashians bruker) i forrige uke, og fikk den for noen dager siden. Det er ikke særlig behagelig, men skadelig er det ikke. Det som er skadelig er korsett, som ikke er det samme som en waist trainer, vel og merke. Jeg håper å se resultater og har trua!

    10. Du er nydelig uansett Sophie! elsker den nye hårfargen din masse! du kler jo alle slags hårfarger joo!! jelly jeg <3

    11. Gleder meg så sjukt til bok! Alltid hatt lyst til å skrive bok selv, men ja, det er virkelig vanskelig. Stå på vært fall, skal kaste meg over den når den kommer ut haha!

    12. Vil bare kommentere det siste innlegget ditt , siden kommentarfeltet under innlegget ikke er åpent . Jeg digger deg !! Har fulgt med på bloggen din de 3siste årene , du har vokst sinnsykt mye de siste årene . Du har gått fra å være en rosa blogger til å bli mer reflektert og voksen . Liker at du er ærlig og åpen om samfunnsproblemene vi står ovenfor ! Du har en viktig stemme der ute for den unge generasjonen 🙂 Liker spesielt godt at du viser en helt annen side enn det “perfekte” livet . Du viser at du har følelser slik som oss alle andre , det er nok derfor bloggen din er populær. Mange som kan kjenne seg igjen i det du skriver om . Du belyser et viktig tema når du skriver om angst og depresjon, elsker af du er såpass ærlig om temaet <3
      Digger deg , digger deg ,digger deg <3

    13. Savner så sykt at kommentarfeltet ditt var åpnet hele tiden 🙁 Mister liksom litt “kontakt” mellom blogger og leser

    14. Heii :), æ elske bloggen din å håre ditt❤️.
      Kan du forresten ha en video der du vise hvordan du sett på hair extension?

    15. Kan du si noe mer om boken og hvilken forlag gir den ut? Jeg skriver en bok selv akkurat nå om livet mitt som utlending i Norge:)

    16. Hei Sophie 🙂
      Hvor har du fått waist traineren fra? 🙂 Når du har fått prøvd den en stund, kan du skrive et innlegg om den funker osv? 🙂

    17. Hei jeg er i Oslo i dag og kveld og skal spise på restaurant i dag, men vet ikke hvor. Vil på en bra restaurant, så kom jeg på en jeg har ledt at du har vært på flere ganger, men kommer ikke på hva den heter.. Noe med vi… Eller ve… Elns?
      Har du ellers noen anbefalinger?

    18. SVAR PÅ KOMMENTAR TIL “HASTER”
      Tror det er Vapiano du er ute etter 🙂 Veldig god mat der har jeg hørt!

    19. Hei! Skulle bare gi et lite tips ang waistraining, for æ brukte det før og da æ ikke hadde en waistrainer som va “Sport” verson (den som puste) og ikke hadde singletta under den ble æ veldig plaga med fukt i navveln. Det e et problem æ enda slit med, nesten ett år etter æ slutta med den. Bare sånn et tips, så ha heller singletten under eller ha den sports verson. 🙂

    20. Du burde informere om at det ikke er en erstatning for trening og sunt kosthold :p Mange tror at den skal bidra til å gjøre deg slankere, men det gjør den jo ikke.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg