MY SICK-LOOK

Vi elsker vel god, gammeldags spontan blogging uten masse fancy bilder? Hehe, please si at dere gjør det.. Da blir min jobb når jeg er syk veldig mye enklere! 

Jeg har enda en del jobb å komme meg igjennom på pcen, og om litt skal jeg på et kjapt møte. Men så.. så skal jeg lage en kopp kakao, og kose meg i sofaen! Min kjæreste er ute for å handle nå og jeg ga streng beskjed om at jeg vil ha TACOOO!!!!! Jeg har vært sugen på det så sinnsykt lenge nå, og det er jo uansett helg så da er det virkelig på tide synes jeg. MMMMM og et glass med Pepsi Max..

Jeg har iallefall på meg en oversized t-shirt men må snart bytte om til noe litt mer anstendig før jeg løper ut døren. Jeg får ofte spørsmål om hva jeg har på leppene, og akkurat nå er det denne fra nyx. Jeg elsker det merket når det kommer til lepper, jeg må nesten påstå at det er undervurdert! 



Blog ya later! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg