HERREGUD, DERE ER BEST!

 

LAST YEARS VIXEN BLOGAWARDS

MEN DERE ALTSÅ!! Gjett hvor glad jeg ble når jeg så dette. Ikke nok med at jeg er semifinalist på vixen blogawards, men i så mange kategorier? Takk takk takk!! Jeg kan enda ikke forstå at dere gidder å stemme, det er jo et mirakel haha. Jeg blir så glad! Dere får veldig gjerne stemme meg videre om dere vil det, uansett er jeg veldig takknemlig for nomineringene og er utrolig gira på denne kvelden. Jeg jobber allerede med antrekk, så det blir gøy 🙂 Dere kan stemme en gang i døgnet! 

Dere stemmer på meg som årets blogger her – Årets Blogger har i løpet av det siste året utmerket seg med sitt unike innhold, sterke personlighet og det lille ekstra som inspirerer og engasjerer leserne ? hver dag.

folkets favoritt her – Folkets favoritt er vel.. ja, folkets favoritt! Denne kategorien er den vanskeligste å vinne, tror jeg. 

Årets bloggbusiness her – Årets bloggbusiness går til bloggeren som har tatt bloggen et steg videre, og som i forlengelse av bloggen har blitt sin egen merkevare. Her vil ambisjoner, kreativitet, og gründerånd veie tungt. Denne kategorien er ny.

Årets gullpenn her – Årets Gullpenn går til bloggeren som utmerker seg med sin unike, kreative, inspirerende, underholdende og engasjerende bruk av språk. Her vektlegges tekst og bruk av språket, og det er skrivekunsten som veier aller tyngst. Denne kategorien er ny.  

Kjendisgallaen er det også enda mulighet å stemme til, der kåres også årets blogger. Det er ikke mange dagene igjen, og om du stemmer er det også med i trekningen av biletter til gallaen.. Du stemmer her!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg