SOM VERDENS VERSTE MENNESKE

WOHO! Så gøy det var å se meg selv på tv igår! Tror det er lenge siden jeg har følt det sånn av å se meg selv på tv, eller jeg tror ærlig kanskje jeg aldri har følt det. Men igår gikk det fint 🙂

Og nå da? Vel..

jeg følte meg dårlig allerede i går morges, men det forsvant litt utover dagen så jeg levde mitt vanlige liv, trente gjorde jeg også. DUMT! Ikke bare trente jeg skikkelig dårlig, kroppen min orket ikke å gjøre noen ting.. For det andre våknet jeg opp syk idag. Veldig syk. Jeg hater det, og det betyr at jeg må avlyse jobb jeg har planlagt idag, blandt annet en debatt.. Det sitter SÅ langt inne for meg å avlyse noe som helst, jeg føler meg som verdens verste menneske. Men noen ganger må man bare lytte til kroppen. 

Jeg vil bare ligge på sofaen hele dagen, og det skal jeg gjøre også. Jobbe litt fra pcen om ikke annet, men da blir det i det minste mange oppdateringer på dere. 

Jaja, jeg ser igjennom bildene jeg har blitt tagget i på instagram akkurat nå, og alle de fine møtene jeg har hatt med dere. Det gjør meg i det minste veldig glad.. ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg